niedziela, 28 sierpnia 2011

Informacje

Już dosyć dawno nic tutaj nie pisałam. Jak pewnie wiecie ostatnio pojawił się nowy odcinek U!GWP! 2. Tak późno tylko z powodu mojego lenistwa. Ale teraz wzięłam się do roboty i nagrałam już cały następny odcinek, więc pozostaje mi tylko go zmontować i niedługo pojawi się na YouTube. Same ujęcia trwają ponad 15 min, więc zapowiada sie dłuższy odcinek.

Co myślicie o śmiesznych końcówkach po napisach końcowych? Już w ostatnim odcinku się coś takiego pojawiło(Niektórzy nie oglądają napisów końcowych, więc pewnie nie zauważyli). Nie ma to związku z fabułą, poprostu jakaś losowa śmieszna sytuacja lub coś w tym stylu. Zagłosujcie w nowej ankiecie.

Wyniki ankiety:

JAKIE JEST TWOJE ULUBIONE MIEJSCE W U!GWP!2 ?

Czyli waszym ulubionym miejscem w serialu jest dom Gredysa, a zaraz po nim pola Gredysa. W następnej kolejności sklep rolniczy i dom Wieśka. Dużo osób zaznaczyło opcję "Ciastko"... xD No cóż, zbyt dużo z tego nie wynika.

Kilka informacji o następnym odcinku:
- kontynuacja wątku o babce Wieśka
- odcinek będzie głównie o Bilce i Halinie
- będzie straszna zwała...^^

Zdjęcia z odcinka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz