środa, 15 kwietnia 2009

Zbiór Pytań

Jeśli chcesz zadać jakieś pytanie - najpierw zajrzyj tutaj...

Pytania dotyczące Niewyjaśnionej tajemnicy:

1. "Jak zrobiłaś teleportację?"
Odpowiedź: Zajrzyj do moich poradników, tam opisałam wszystko po kolei.

2. "Skąd masz tą super willę którą dała Sarze Elane?
Odpowiedź: Zbudowałam. 

Pytania Dotyczące Wycinku z życia:

1. "Jak zrobiłaś że Paige wyczarowuje tosta z serem?"
Odpowiedź: W dodatku czas wolny jak sie ma aspiracje "smażony ser", wejdzie się do tych punktów za hobby, i trzeba mieć tyle, żeby zapełnić do końca ten pasek z aspiracji głównej (Musi to być "smażony ser"!) . Jak zapełnisz do samego końca to wtedy możesz kazać simowie przyzwać tosty z serem. 

2. "Jak przywołać te tosty?"
Odpowiedź: Klikasz na sima i szukasz opcji "Przywołaj smażony ser".

3. "Jak zrobiłaś ducha?"
Odpowiedź: Yyy... Odsyłam do stron z dodatkami, w tym przypadku poszukaj na modthesims2....

4."Skąd ściągnęłaś centrum handlowe z 3 odcinka?"
Odpowiedź: Nie ściągnęłam go, tylko zbudowałam, nie dam do pobrania bo musiałam reinstalować simsy i go straciłam...

Pytania dotyczące "Uwaga! Gredys w polu!":

1. "Po co jest ten mur miedzy domem a polem Gredysa?"
Odpowiedź: Właśnie on jest po to żeby tak bezsensownie stać!

2. Jak zrobiłaś że Greda w 4 odcinku się teleportuje?"
Odpowiedź: To jest animacja z osiedlowego życia, jak się przemienia w czarownicę. Można wykorzystać pudełko od Jaydee (Apartment Life box) aby otrzymać taką animację.

3." Dlaczego od odcinka 4 wszyscy wyglądają trochę inaczej?"
Odpowiedź: No bo musiałam reinstalować simsy kilka razy i ściągać dodatki od nowa, niektórych nei miałam, więc musiałam zmienić.

4. "Kim jest Diana?"
Odpowiedź: Córką Wieśka.

5. "Dlaczego Gredys i Wiesiek się nienawidzą?"
Odpowiedź: No bo Wieśkowi nie podobają się pola Gredysa i cały czas chcą być od siebie lepsi, jak Wiesiek jest w ZPR, to Gredys też musi tam być.

Pytania Dotyczące "The Story Of Life" :


1. "Co to jest?"
Odpowiedź: To jest mój nowy serial. 

2. "O czym to będzie?"
Odpowiedź: Na razie nie mogę tego zdradzić, Dowiecie się jak oglądniecie film.

3. "Co będzie dalej?"
Odpowiedź: Zobaczysz...

4. "Jak zrobiłaś takie idealne ruchy kamerą?"
Odpowiedź: Nie będę odpowiadać na takie pytania. Jeśli bym odpowiedziała to by się rozniosło, i kiedy film nie miał by takiej kamery, to by mu dawali o połowę niższą ocenę, a przecież ruchy kamery nie są zbyt ważne w filmie, one są tylko dla urozmaicenia...

Pytania Dotyczące teledysku "Kelly Clarkson - Breakaway"

1. 'Skąd masz skrzydła anioła?"
Odpowiedź: www.modthesims2.com

2. "Jak zrobiłaś że simka przemienia się w anioła?"
Odpowiedź: To jest animacja z osiedlowego życia, jak się przemienia w czarownicę.Można wykorzystać pudełko od Jaydee (Apartment Life box) aby otrzymaćtaką animację.

3."Skąd ściągnęłaś wodospad?"
Odpowiedź: Chyba wodospad jest z modthesims2, ale nie jestem pewna, bo ściągałam parcelę na której on był. (Parcela z http://forum.sims2design.pl/forum/ w projekcie tematycznym "Tropicana")

Pytania Dotyczące teledysku "Rihanna - Disturbia":

1. "Jak zrobiłaś że Rihanna śpiewa do mikrofonu?"
Odpowiedź: Mikrofon dochodzi w dodatku Osiedlowe życie.

2. "O co chodzi w tym teledysku?"
Odpowiedź: Simka przeglądała się w lustrze, i z lustra wyszła jej zła strona. Ta zła próbuje jej we wszystkim przeszkodzić.

3. "O co chodzi w tej scenie na polu kiedy simka idzie chodnikiem?"
Odpowiedź: Chodzi o to ze ta zła strona pojawia się i ją popycha, a ta się przywraca. Niestety nie bardzo wyszło tak jak chciałam i tego nie widać...

4. "Jak zrobić żeby tancerki równo tańczyły?"
Odpowiedź: Ściągnij taki obraz z modthesims2, to hack na taniec.

Pozostałe pytania:

1. Skąd ściągasz dodatki?
Odpowiedź: Zajrzyj w dział "Strony z dodatkami do The Sims 2"(dział niedługo powstanie...).

2. Jakie dodatki typu np. Na studiach do gry posiadasz?

Odpowiedź: Wszystkie jakie wyszły.


3."W jakim programie montujesz?"

Odpowiedź: Sony Vegas pro 8.0

UWAGA!
Jeśli jakieś pytanie nie zostało tutaj umieszczone, napisz je w komentarzu pod TĄ notką.

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem to nie jest żadna tajemnica dać inforamcję co trzeba zrobić aby uzyskać takie ruchy kamerą . ;)
    I ja na twoim miejscu chętnie bym dała tą iinformację .. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo zrób konkurs . :)
    Zrób jakiś konkurs że
    mogą wygrać 3 osoby
    tą informację . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chodzi o to żeby nikt nie wiedział, bo każdy kto chce może sobie to sam znaleźć, a po co ja mam każdemu osobno tłumaczyć jak co zrobić??

    OdpowiedzUsuń