wtorek, 18 października 2011

Klub - Ciekawostki

Jak już pewnie większość z was wie, na Youtube pojawił się 1 odcinek mojego nowego serialu - Klub. No, w każdym razie mam nadzieję, że się wam spodoba :) Wstawiam dopiero teraz, bo musiałam jeszcze wprowadzić drobne zmiany w czołówce co się niestety przeciągnęło z powodu szkoły i sprawdzianów codziennie (x.x), ale mniejsza o to^^. Dużo nie będę pisać, poprostu zapraszam do oglądania.

Mam dla was jeszcze ciekawostki związane z serialem:
- "opowiadanie" o wakacjach, jakie czytał Mateusz, napisałam ja razem z moją koleżanką na lekcji polskiego, kiedy przeczytałyśmy je pani, ona stwierdziła że "wydaje się jej ze tekst ma charakter żartobliwy", stąd pomysł :)
- Moment, kiedy Witoldowi dzwoni telefon, też jest oparty na faktach. Kiedyś, (mniejsza o okoliczności) właśnie zadzwonił tak komuś telefon, takim samym dzwonkiem xD
- Maryla jest otaku (tzn. lubi anime i mangę), więc pewnie nie wszyscy zrozumieją o co jej czasami chodzi. Wyjaśniam: fanfic - opowiadania pisane przez fanów oparte na danym anime/ mandze, A Kanda to postać z anime D.Gray-man. Widać go w czołowce, na obrazie który wisi po prawej nad Maryli łożkiem.
- Szkołę ja budowałam, postacie ja robiłam.
- Bibliotekarka to jakaś simka z gry, ze zmienionym ubraniem i fryzurą.
- Teksty nauczyciela od plastyki (dopiero w 2 odcinku) nie są wymyślone... na serio, mówił je na lekcjach nauczyciel od malarstwa mojej koleżanki...

Jakieś pytania? Możecie pisać do mnie na gg: 2003363. Piszcie nawet jak mnie nie będzie, bo potem odpiszę. Tylko proszę, żeby to nie były jakieś całkiem bezsensowne pytania, ani zamęczanie mnie przez cały dzień, kiedy następny odcinek ^^' Następny odcinek już zaczęłam kręcić, mam już 5 minut, ale to dopiero jedna scena i nie wiem czy nie będę musiała przedzielić tego wątku na 2 odcinki. Ale zobaczy się.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz