wtorek, 27 lipca 2010

Kilka informacji.

Głosowanie w 1 turze Simowej Gali 2010 było powtórzone, tym razem Gredys 2 nie przeszedł. No cóż. Trochę szkoda, ale nie liczyłam że się dostanie. Nie wiem jakim cudem dostał się wogóle wcześniej xD W każdym razie dzięki tym co na mnie głosowali.

Zła wiadomość o Reavis High. Chyba jednak nie będzie 2 odcinka w tym roku -,-' Kuzynka niedługo jedzie i już chyba raczej nie zdążymy nakręcić tych kilku scen które zostały do końca odcinka. Przepraszam, że tak mówiłam że na pewno będzie i to kilka odcinków, no ale tak jakoś wyszło...

Co do 2 części 5 odcinka U!GWP! 2 to właśnie wgrywa się na youtube^^. Odcinek znów będzie miał 3 części bo wszystko się nie zmieściło -,-. W następnych odcinkach postaram się to bardziej rozdzielić na odcinki żeby nie trzeba było rozdzielać na tyle części. Nie wiem kiedy wgram 3 część bo jeszcze muszę chyba dokręcić jedną scenę i zmontować.

Warning. Nie wiem co z Warning. Na razie to ani mi się nie chce kręcić, ani nie zaczęłam następnego odcinka. Nie mam jeszcze dokładnego scenariusza nawet. Na pewno kiedyś ten odcinek będzie, ale nie mam pojęcia kiedy.

A, no i jeszcze powiem że jak skończę 1 serię U!GWP! 2 (jeszcze zostało 6 odcinków do końca albo więcej) to nakręcę 2 osobne filmy. Jeden będzie tak jakby pomieszaniem Wycinku z życia, U!GWP! i mojego pierwszego, beznadziejnego serialu pt. "Jak zostać miss?". Ten serial był okropny no ale wymyśliłam całkiem fajną fabułę do tego filmu^^. Drugi film będzie tylko o Gredysie. Na razie nie chcę zdradzać szczegółów o fabule, więc dowiecie się dopiero jak skończę U!GWP!2 1 serię i je nakręcę xD I to nie będą seriale, tylko poprostu krótkie filmy kilku częściowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz