środa, 20 stycznia 2010

Warning! - Odcinek 1

Tak, nowy serial^^ Tylko  że tym razem horror. Nie będę zanudzać, bo po obejrzeniu dowiecie się o co w tym wszystkim chodzi. Cały serial wymyślałam razem z koleżanką Sylwią. Tak że podziękowania dla niej xD Pewnie się zastanawiacie skąd nowy serial, nawet bez  żadnego uprzedzenia, i że nie powiedziałam o tym w wywiadzie. Bo ten serial wymyśliłam już po wywiadzie ^^ Od... no może nie od razu ale jakiś czas po wymyśleniu w końcu udało mi się go nakręcić. Oczywiście, że będę kręcić inne seriale. Reavis High tak jak mówiłam będzie w wakacje a U!GWP! jeszcze nie wiem, ale planuję zrobić troche przerwy. Oczywiście będzie dalej. 

Dla nie wiedzących muzyka użyta w filmie jest podana w napisach końcowych, ale tutaj też podam. Muzyka pochodzi z gry Neverwinter Nights 2 oraz z filmu LOST: Zagubieni. 

No więc film możecie obejrzeć na górze. Wszystkie pytania piszcie do mnie na gg(podane w o mnie), albo poprostu w komentarzach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz