czwartek, 24 grudnia 2009

Wesołych świąt!

Jak obiecałam, tak jest - już dostępny świąteczny odcinek U!GWP! :) Obejrzeć możecie na górze albo na youtube^^.

Tymczasem ja życzę wam - nie tylko fanom moich serliali, ale poprostu wszystkim - Wesołych świąt, udanego sylwestra, zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń i wogóle co tam jeszcze chcecie^^ Prezentem  jest odcinek o którym mówiłam wcześniej. Tam też są życzenia, ale nektórzy nie oglądają napisów końcowych więc tutaj też je umieściłam.  No dobra, Z okazji świąt zdradzę wam trochę informacji o serialach ^^ 

No cóż, o Reavis High w sumie nie mogę dużo powiedzieć, bo będzie niespodzianka, której chyba raczej się nie spodziewaliście. Niestety następny odcinek zobaczycie dopiero w wakacje. Wakacje już za pól roku więc może wytrzymacie xD

O Uwaga!Gredys w polu!  powiem co już mówiłam, że to nie  koniec i będzie Uwaga!Gredys w polu! 2.  Pewnie zastanawiacie się co się stało z roliną w 11 odcinku? Otóż, nikt tego nie wie i nie będzie wiedział ale wyjaśni się to albo pod koneic 2 serii, albo już w 3. Ohh... zdradziłam że będzie 3 seria -.-' No trudno, i tak nie da się tego ukryć, wiec prędzej czy później by sie wydało, bo mam scenariusz napisany na całe 3 serie, ale na razie o tym nie myślcie, bo będzie dopiero 2. A co z dianą, czy wróci? Powiem, że na razie nie. Ale KIEDYŚ - chyba wróci^^. Czy Wiesiek będzie zły na Gredysa że wygadał? Tak. Czyli znowu będą najwiekszymi wrogami? Tak. A kiedyś się pogodzą?! No raczej.  Co jeszcze chcecie wiedzieć? Piszcie w komentarzach tutaj i na youtube (tylko pod świątecznym odcinkiem) a ja postaram się odpowiedzieć na wszystkei pytania. 

No to wesołych świąt, a mam nadzieję że takie będą ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz