piątek, 18 grudnia 2009

Odcinek 11 - 2 część, nowa sonda.

Tak jak obiecywałam, wgrałam 2 część jak najszybciej :) Już można ją zobaczyć na youtube.  Poniżej wyniki sondy, ale na razie zapraszam na 2 część tych co oczywiście 1 część widzieli. 

Wyniki sondy przedstawiają się tak :

Czy chcesz specjalny świateczny odcinek U!GWP! ?
Tak 7 (87%)
Nie 0 (0%)
Obojetne mi to 1 (12%)

W sumie oddaliście 8 głósów. To nie dużo, ale i tak się cieszę, że interesujecie się tym blogiem^^ Pozatym przeważająca część głosujących, 7 osób chce odcinek świateczny, jednej jest to obojętne. Nikt nie zaznaczył odpowiedzi "nie". W takim razie widzę że chcecie zobaczyc odcinek, i tak jak pisałam wcześniej, powstała nowa sonda. Także zapraszam do głosowania. Macie 2 dni by zdecydować którą opcje wolicie. Mi bardziej podoba się nr 1, myślę że byłoby ciekawiej, ale wybór pozostawiam wam.

Dobra, nie mam juz nic wiecej ciekawego do napisania, więc koniec^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz